Az ICT szolgáltatás minőség menedzsment (SLM) bevezetése stratégiai szintű cél minden ICT szolgáltató szervezet menedzsmentje számára, mivel ez az a tevékenység, amivel az üzemeltetés minősége ellenőrizhetővé válik. A szolgáltatás minőség menedzsment bevezetésével járó legfontosabb közvetlen előnyök az IT és kommunikációs szolgáltatások minőségének javítása, egyenletességének biztosítása és megbízhatóságának növelése.
Megoldások »
ICT szolgáltatás minőség menedzsment
Az informatikai és távközlési szolgáltatások minősége ellenőrizhetővé és bizonyíthatóvá válik.
Lépjen kapcsolatba velünk
Szolgáltatás menedzsment távközlési szolgáltatók számára
- Multi-play szolgáltatások minőség biztosítása
- ICT üzemeltetés támogató rendszerek
- Távközlési infrastruktúra és szolgáltatás monitorozás
- Hálózat felderítés és dokumentálás, műszaki nyilvántartás, térinformatika
- Ügyfél- és vezetői portál
- Ügyfélszolgálat és eszközgazdálkodás
- Szélessávú távközlési hálózatok tervezése, nyilvántartása és működésük monitorozása
- CPE elemmenedzsment
- Automatizált szolgáltatás létesítés