Azok a vállalatok vagy intézmények, amelyek belső vagy külső IT és kommunikációs, távközlési szolgáltatásokat vesznek igénybe, joggal igénylik, hogy folyamatosan követhessék, felügyelhessék a kapott szolgáltatás legfontosabb paramétereit: a szolgáltatási szerződésben vállalt értékek teljesülését, a szolgáltatás árát, a trendekből következtethető szolgáltatás módosításokat, stb.
A NETvisor folyamatosan figyeli az iparági trendeket, ügyfeleinek mindig a meglévő infokommunikációs eszközeihez legjobban illeszkedő, a lehető legjobb, ugyanakkor költséghatékony IT szolgáltatás menedzsment megoldásokat fejleszt, kutat, tervez és kínál. Ezek közül soroljuk fel azokat, melyek ma a legkeresettebbek:
- Üzemeltetés támogató rendszerek
- Egységes IT szolgáltatás minőség monitorozás
- IT szolgáltatás minőség menedzsment
- Hálózat felderítés és dokumentálás, műszaki nyilvántartás, térinformatikai alapokon
- Hálózat felmérés és auditálás támogatása (Cisco SmartAdvisor)
- Ügyfél és vezetői portál
- Ügyfélszolgálat és eszközgazdálkodás
- Közmű infrastruktúrák térinformatikai nyilvántartása
- Közműegyeztetés