Szolgáltatásaink »

Használatba vételi és üzemeltetési támogatás

Új ICT rendszerek zökkenőmentes használatba vételéhez

Az informatikai és kommunikációs rendszerek és a rájuk épülő szolgáltatások a vállalatok és intézmények fő tevékenységének kiszolgálását látják el, megfelelő működésük elengedhetetlen.

Az ilyen rendszerekkel rendelkező vállalatok és intézmények jellemzően saját üzemeltető szervezetet tartanak fenn, ugyanakkor bizonyos esetekben speciális szakismeret illetve többlet kapacitás külső forrásból történő bevonása szükséges. A NETvisor számos ügyfelénél megszerzett tapasztalata szerint az új ICT rendszerek bevezetése után az első időszakban általában kiemelt támogatás szükséges a zökkenőmentes használatba vételhez. A kezdeti időszak lezárultával az üzemeltetők már többnyire csak különlegesebb esetekben fordulnak segítségért külső szakértőkhöz.

A fenti igényeket felismerve és azokhoz alkalmazkodva a NETvisor használatba vételi és üzemeltetési támogatási szolgáltatásokat nyújt, minden esetben az ügyfél egyedi sajátosságaihoz kialakított feltételekkel. A NETvisor szakértői szakterületük kimagasló tudással bíró specialistái, akiknek összehangolt munkáját tapasztalt mérnök-menedzserek koordinálják. Tevékenységünkkel hozzájárulunk az ICT szolgáltatások minőségének javulásához, és lefektetett szabályok mentén felelősséget vállalunk a szolgáltatási szintek betartásáért. Helpdesk vonalon keresztül fogadjuk a bejelentéseket illetve kérdéseket az igénynek megfelelő készenléti időben (akár 7×24). A hibaelhárítási vagy segítségnyújtási lépéseket a hiba súlyosságának és az elvárásoknak (szolgáltatási szint) megfelelő időben végezzük el. Támogatjuk hálózatok, szerverek, operációs rendszerek, virtualizációs környezetek, storage rendszerek, hibatűrő rendszerek, telefónia, üzemeltetés-támogató rendszerek, és további ICT rendszerek használatba vételét és üzemeltetését. Szükség esetén a különböző gyártók felé történő kapcsolattartást is ellátjuk. Tevékenységünkről on-line ticketing rendszeren keresztül transzparens kimutatást biztosítunk.

Ajánlott szolgáltatásaink:

  • Help Desk 7×24 órában ( L1)
  • ICT Szakértői támogatás (L2) hálózati-, szerver oldali-, adatbázis- és alkalmazás-támogatás
  • Gyártói támogatás biztosítása (L3), többek között: Cisco, Alcatel-Lucent, HP, IBM, EMC, RSA, stb.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás