Szolgáltatásaink »

Üzemeltetés támogatás szolgáltatásként

Központi ICT szolgáltatás menedzsment „Szoftver mint Szolgáltatás” (SaaS) modellben

Ügyfeleinknek számára számos központi felügyeleti szolgáltatást tudunk nyújtani. Ilyenek többek között a rendszer és hálózat felügyelet. E központi szolgáltatások az ügyfél számára valójában az általa használt infrastruktúra felügyeleti szoftver szolgáltatását jelentik, amelynek keretében az ügyfelek központilag frissített, karbantartott, integrált felügyeleti rendszerhez jutnak hozzá távközlési szolgáltatásuk és saját belső hálózatuk (LAN) és IT infrastruktúrájuk (szerverek, virtualizáció, tároló rendszerek, applikációk) ellenőrzésére, monitorozására.

Az ilyen jellegű un. menedzselt szolgáltatások (managed services) környezetében alkalmazott multitenant (több felhasználós) SaaS modell előnyei, és piaci létjogosultsága abból adódik, hogy egyetlen kiépített támogatási rendszer használható több, egymástól független ügyfél-infrastruktúra üzemeltetésének támogatására vagy minőségi működésének ellenőrzésére. Ennek következtében a támogatásra fordított költségek és erőforrások az egyes támogatott ügyféloldali infrastruktúrákra vonatkozóan fajlagosan csökkennek, és az ügyfelek számára előnyös feltételekkel és versenyképes árakon lehet szolgáltatásokat nyújtani.

Az ügyfél az SaaS modellnek köszönhetően mentesül a menedzsment rendszer üzemeltetése alól, ugyanakkor költséghatékonyan jut olyan eszköz birtokába, amelyhez professzionális támogatás társul és megfelelően skálázódik saját infrastruktúrájának változásával, szemben az ingyenes monitoring eszközök rugalmatlanságával és támogatásuk hiányával.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás