Megoldások »

Ügyfél- és vezetői portál

Személyre szabott képet biztosít a döntéshozók számára az üzletkritikus IT rendszerek aktuális állapotáról és a kialakuló tendenciákról.

Összetett OSS rendszerekben gyakran felmerül az igény az különféle adatforrásokból kinyert információk valamilyen speciális szerepkörű érintett számára történő, átlátható megjelenítésre. A NETvisor, mint rendszerintegrátor, az üzemeltetés támogató rendszerek átfogó szakmai ismeretében, a saját ügyfél- és vezetői portál (dashboard) megoldásának alkalmazásával, képes olyan testre szabott, interaktív és tisztán értelmezhető ügyfél és vezetői portálok gyors kialakítására, mellyel ezek a szükségletek megfelelően lefedhetőek.

Mind az ügyfelek, mind a vezetők nagyra értékelik az olyan interaktív egy oldalas web felületeket, melyek a számára jelentőséggel bíró rendszerek, infrastruktúra és teljesítménymutatók aktuális állapotát mutatják egy jól átlátható felhasználói interfészen.

A megoldásunkként kínált ügyfél- és vezetői portál (dashboard) mélyebb szaktudás nélkül is biztosítja

  • az egyszerű hozzáférhetőséget,
  • a legújabb web-es technológiákon megvalósított interaktív widget-készletet, úgymint: grafikonok, térképes megjelenítés, mérőórák, számlálók, grid-ek stb.,
  • az általunk támogatott és fejlesztett termékek teljes körű integrációját,
  • a felhasználó által történő testre szabhatóságot,
  • kapcsolódó rendszerekbe történő átjárhatóságot

Egy az igényeknek megfelelően megvalósított ügyfél- és vezetői portál (dashboard) megoldás az összetett rendszerekben az átfogó összefüggések korai felismerésére ad lehetőséget, és ad egy tiszta képet a felhasználó számára az aktuális állapotról és a kialakuló tendenciákról.