Megoldások »

Ügyfélszolgálat és eszközgazdálkodás

Integrált, központosított kialakítása révén egyetlen közös felületen biztosítja a szolgáltatások és vállalati IT eszközök kezelését.

A sokszor jelentős és nehéz szemléletváltozás, amely az infokommunikációs terület belső szolgáltatói szerepkörbe kerülését hozza magával, még nem fejeződött be. Előtérbe kerültek azok a projektek, amelyek az IT szolgáltatásteljesítés transzparenciáját teremtik meg eszközökhöz és emberi-erőforrásokhoz kapcsolódó folyamatok és költségek szempontjából, illetve az IT szolgáltatások üzleti fókuszú értékteremtésének fokozására, valamint bizonyíthatóságára koncentrálnak.

Ezt a célt egy integrált szolgáltatás-menedzsment és IT eszközgazdálkodási rendszer bevezetésével lehet elérni, amely egyetlen közös felületen biztosítja a szolgáltatások és vállalati eszközök kezelését, tökéletesen integrálva a két világ folyamatait és adatait, mindezt a háttérben automatizált folyamatokkal, integrációkkal és riportozással támogatva.