Megoldások »

Egységes kommunikáció

A Cisco Unified Communication termékeivel

IP telefonKommunikálunk. A kommunikáció alapja, hogy el tudjuk érni a megfelelő helyen és időben a másik felet, legyen az kolléga, barát, vagy egy fontos üzleti partner. A NETvisor-ban elkötelezetten törekszünk arra, hogy a piacon található legkiemelkedőbb kommunikációs megoldásokat felvonultató cégek termékeit alkalmazva, olyan kommunikációs rendszereket alakítsunk ki, szabjunk testre, amely lehetővé teszik, hogy maximálisan kiaknázzuk a kommunikáció természet adta lehetőségeinket. A modern kommunikációs megoldások lehetővé teszik, hogy akár egyetlen gyártó termékeit használva alakíthassunk ki nemcsak hang, hanem videotelefonálásra, hangrögzítésre, távoli munkakörnyezetre is alkalmas rendszereket, kiegészítve további szolgáltatásokkal legyen az hangposta, fix-mobil konvergencia, jelenlét információ, szöveges üzenetküldés (chat), telefonvezérlés, vagy videokonferencia. Az üzleti hatékonyság meghatározó eleme az ügyfelek kiszolgálásának képessége. Call-center alkalmazásával ugrásszerűen megnő az erőforrás-kihasználtság. Az általunk telepített rendszerek nagy előnye a versenyképes ár mellett a nagy testre szabhatóság, az egyedi riportozási képesség, valamint a megbízható, több évtizedes gyártói támogatás. Ennek fényében választottuk a Cisco, mint élen járó, komplett megoldásokat kínáló eszközgyártót, s nagy energiákat nem kímélve képeztük ki magunkat sokrétű, komplex tudástárából. A professzionális szintű képesítéssel rendelkező mérnökeink precíz, ügyfeleink ötleteit kiaknázó hozzáállással végzik munkájukat.

Cisco-Silver-PartnerA világ élvonalában jelenlevő Cisco Systems egységes kommunikáció (Unified Communication) termékeinek teljes körű rendszerintegrálását, analóg rendszerek kiváltását, támogatását vállaljuk szakképzett mérnökeink segítségével a kisebb felhasználószámtól a több ezer alkalmazottat magának tudó, több telephelyes multinacionális nagyvállalatokig.